Stronger - Stronger than yesterday?!

Jag beklagar över att jag gjort er oroliga. Anledningen till känslorna i mitt förra inlägg beror på ett cancerfall i min släkt. Det känns bara så hopplöst. Varför kan ingen få vara frisk? Mamma är sjuk, min bror lider av konstant smärta på grund av sin sjukdom, morfar har opererats för hjärtat, farmor är dålig, min morbror är dålig, mormor har sina hjärtproblem och nu min moster. Jag väntar bara på min tur.
Nu kopplar vi bort det. Jag stänger av.

Dagen idag har spenderats på jobbet och sen i Göteborg. Tack Mr D för trevlig fikastund på Haga! Jag är fortfarande bitter över biljetten dock.. Men jag kommer över det.

När jag ändå är inne på att tacka folk, så passar jag på att tacka Ida och Mari för inbjudan till vinkvällen! Så mysigt det ska bli, jag längtar!

Ska starta morgondagen med en powerwalk till blomsterbutiken, sen blir det jobb 12-20. Jag hoppas på att kunna gå tidigare så jag hinner åka ner till Martinas tjejträff. Hoppas hoppas!

Och vet ni vad?! Jag längtar verkligen till lördag!



Livet är för kort för att avstå en fika






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Tack själv! Var väldigt trevligt, får se till att skicka en inbjudan till den mindre staden snart:)



SJ:s logistik är tydligen som aktier. Man kan aldrig riktigt förutspå när det är rätt att köpa, om man inte känner till dom bakomliggande omständigheterna.

2008-10-10 @ 14:19:24
Postat av: Alicia

Mr D: Mmm.. typ.. dumma sj.. varför inte bara ha fasta priser? och Billiga? =)

2008-10-10 @ 17:25:29
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0