Nyfriserad och fixad

Dagen har varit lugn och skön hittills. Spenderade lite tid hos frisörskan som tog hand om mig och mitt hår. Härligt. Nu känner man sig fräsch igen! Ska ta tag i lite städning här innan jag ska gå mot gymmet och träna Core. Efter det blir det även powerwalk med Helen på strandpromenaden. Ska satsa på 15 minuters hopprep också när jag kommer hem. Allt för att få upp flåset.. Härligt!



Ett undantag enbart för att jag är nyfriserad


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Sedär, finally, det är det här vi vill se, en personlig blogg :) Mouhahaha jag känner mig som Gepetto, manipulerar i bakgrunden...

2008-10-23 @ 16:57:25
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Chris: Fast det här är bara ett undantag. Ett stort sådant. Så vänj dig inte allt för mycket.. ;-)

2008-10-23 @ 17:04:02
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos, fin du blev, fast det brukar du ju alltid vara.

Är inponerad av allt ditt tränande, själv satsar jag på att ta de sista kilona mot målvikten innan jul. Ca 3.5 kg kvar, inte så mycket med tanke på att det allt som allt blir 17 kg, jaja vi får väl se hur det går. Man blir nog aldrig helt nöjd och glad.

Kram M

2008-10-23 @ 22:25:28
Postat av: Bloggföreståndarinnan

M: Oj, 17 kilo, det är däremot imponerande! Så duktig du är! 3.5 kilo är ingenting, det är slutspurten och det fixar du utan problem! Men du ska oavsett vara nöjd och glad ändå, så vacker som du är!! Kram

2008-10-23 @ 22:33:49
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Det är dom sista kg som är dom svåra.



Alicia, du går ju ut stenhårt. Du vet att du startar i sista startgruppen som ny va? Du kan med andra ord inte ligga och fightas i klungan längst fram med Kenyanerna denna gång. Det får du göra nästa gång. För dom går antaligen i mål ungefär då du startar:)

2008-10-23 @ 23:13:46
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Stenhårt och stenhårt.. Det är 2 mil jag ska klara av.. tänk på att jag inte ens har börjat springa seriöst än.. Det är mest powerwalks och muskelträning ju.. Så kenyanerna behöver inte oroa sig.. ;-)

2008-10-24 @ 08:26:51
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tina

Håller med, snygg, som alltid! :)

2008-10-24 @ 10:07:10
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Så vänligt, tack så hjätligt.. Jag borde nog lägga upp lite mer bilder på mig själv i framtiden.. =) Det blir mer personligt då anser Chris. Jag tycker man lämnar ut för mycket av sig själv.

2008-10-24 @ 12:23:40
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0