En känsla av ensamhet

Bra start på dagen! En timme i joggingspåret. I eftermiddag har jag varit på möte. Trevligt att få betalt utan att direkt anstränga sig.


Ikväll känner jag mig ensam. Samma känsla som jag bar på igårkväll kom tillbaka. Känns jobbigt. Jag vill bara vara glad och bekymmersfri. Trivas med min tillvaro och inte direkt tänka så mycket på hur jag har det och hur jag vill ha det. Men jag får panik. Vad är det jag vill? Vad ska jag göra med mitt liv? Var hör jag hemma?


Har pratat med Björn ganska mycket de senaste dagarna. Han gör mig förvirrad. Han får mig att sakna Halmstad. Han får mig att sakna de där soliga dagarna i Tylösand.


Nu ser jag fram emot lördagen den åttonde november. Lady Club-tjejen M kommer och besöker mig. Vi har storslagna planer kan man säga. Piffigast i stan med mat och smarriga drinkar som uppvärmning ska vi gå ut på lokal minsann. Tro mig - vi kommer att bli farliga! Jag längtar!
 


Lata dagar - Kom tillbaka!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0