Det går fort när man har roligt..

Vilken toppenhelg!
Chefen var snäll och lät mig sluta tidigt i fredags. Så jag kom i tid till middagen och återträffen hos Martina. Jobbet var förvirrat i lördags men när jag tillslut fick gå hem var det full fart mot världens festligheter! C-J-L kom med pizza och sallad och partyt var igång. Helena anslöt efter maten och så gjorde även Johan en liten stund innan han skulle jobba. Supertrevligt både hemma och ute. Jag slog nog rekord på att bli fotad av efterfesten... Och för en gång skull slapp jag skämmas för bilderna. Faktiskt. 

Dagen idag började med frukost med C-J-L innan hon skulle hem på släktmiddag. Jag fortsatte min dag med fröken H. Det blev hemmagjorda hamburgare på stamhaket, massa godis från hemmakväll och lite Beck-maraton här hemma i lyan. Jag fortsätter söndagen med en film till. Sköna söndag. Ingen stress och ingen press. Att bara vara. Jag vill inte att dagen ska ta slut.

Imorgon är det dags för jobb igen. Hel veckan lång. Och jag längtar redan till nästa helg.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!



Can you see me?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: m

Längtar också till nästa helg. Tänkte du kan ta med dig lite kul fakta om viner. Fint att du haft en bra helg. Kram M

2008-10-13 @ 23:36:41
Postat av: Alicia

M: Då behöver jag veta vilka viner som ska provas om jag ska prata om dem. Att hålla i något krävs förberedelse.. Kram

2008-10-14 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0