Check me Out!


Det sägs att jag är lokaltidningskändis idag... ;-)

Bäst att kolla in Hallands Nyheter och se om ryktet stämmer...




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Har ju inte hallands nyheter här. Men kan ju tala om att jag minsan också är kändis nu. I första reklam pausen mellan Frölunda och Ottawa så fick jag svara på frågan "Vilken är Daniel Alfredssons moderklubb" inför hela Scandinavium. Jo men så att:). Så nu så går ju telefonen varm hemma. Men du vet ju hur det är. För att inte tala om alla groupies som hänger efter en nu. Bara jobbigt...:)



Btw, jag svarade rätt på frågan och fick ta emot en keps och publikens jubel:)

2008-10-03 @ 18:51:02
Postat av: Mr.D

Men jag tittade på hn.se.....Hittade dock inget...du får guida mig:)

2008-10-03 @ 18:57:47
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Nej de har inte lagt ut reportaget på hn.se, lite synd. Men de lägger typ bara ut "nyheter" där... Men i den riktiga tidningen är jag minsann med på ett heluppslag minsann med bilder och grejer..

2008-10-05 @ 18:31:39
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0