Übertrött

Nu är jag nog världens mest övertröttaste människa.
Min mages välmående har bytts ut mot oro.
Tidigt imorn ska jag iväg och byta till vinterdäck. Hoppas det blir bra.
Lika bra att går och knyter mig så jag får lite skönhetssömn innan det är dags att vara fot for fight igen.


Do you remember the time?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Tss, den minns man ju! Jag hade en cerise, med svart text! (eller var det syrrans som jag snodde!?!) :)

hur såg din ut?

2008-11-10 @ 22:28:26
Postat av: Alicia

Min såg ut som den på bilden faktiskt. Varför har inte dagens barn och ungdomar såna fina saker?

2008-11-11 @ 00:22:47
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

Nej det är frågan. Tragiskt egentligen...att dom hellre tycks vilja sparka eller skjuta ner varandra än att ta hand om varandra och ha roligt tillsammns...

2008-11-11 @ 17:03:57
Postat av: Alicia

Nej men precis. Världen. Vart är den på väg liksom?!

2008-11-12 @ 20:47:49
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0