Keeping up the hard work


Dålig på att hålla ställningarna nu för tiden.

Uppdateringar har det blivit allt för dåligt med här på bloggen.

Jag skyller på mycket jobb och träning. Jag har umgåtts en hel del också. Med de jag tycker om.


Gårdagen var galen. Jobb från 9 på morgonen till 24 på natten. Dock med 3 timmars paus under eftermiddagen. Men det kändes ändå ganska sinnessjukt. Jag var olidligt trött efter arbetspasset men piffade ändå till mig för lite partaj med arbetskamraterna. Jag hade min nyaste finaste partytopp på mig och trots tröttheten kände jag mig riktigt fin. Många som kom fram och sa det också. Helt otroligt. Kvällen avslutades med flera hysteriska samtal från Björnen och pizza från stans bästa pizzeria. Jag och C-J-L hade ädelt sällskap här i lyan av grannen. Vi satt uppe och pratade till kl 6 i morse. Galet. Men riktigt roligt. Han är skön grannen. Vilken kille!


Idag har C-J-L och jag spenderat någon timme eller två på vårt stamhak och ätit frulle. Ikväll har jag ätit pizzarester och tittat på film. WAZ. Hemsk film. En såndär film som är ultimat när man har en hunk jämte sig i soffan. Jag fick dock klara mig ensam ikväll. Jag frågade snyggkillen på jobbet innan om han inte kände någon kille han kunde hyra ut till mig ikväll. Eftersom han själv jobbade så erbjöd han mig sin storebror. Jag avböjde vänligt.


Imorgon är det mycket på gång. Späckat schema. Jobb, stort p-möte på jobbet (TRE timmar, helt sinnessjukt jobbigt) och på kvällen ska vi fira min bror som fyller jämt.


Ska gå och lägga mig i tid ikväll. Ögonlocken känns redan tunga.

Den senaste partytoppen


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0