Just an ordinary day

Här sitter man nergosad i den röda fotöljen.
Startade dagen i morse med en smoothie med hallon och clementin till frukost.
Sen blev det en promenad ner till solariumet. Jag står inte ut med de där tre stress-finnarna som VÄGRAR att ge med sig.
Lunchade gjorde jag med frisörskan idag.
Nu väntar jag bara på att börja jobba.
Jag är tom på energi. Tom på fantasi. Tom på saker att skriva om. Ni får hålla tillgodo med en bild på mina nya inköp till håret. Jag är så löjligt nöjd att jag betalade 399 kr för schampo och balsam från Matrix i 1.5 liters flarror.



Håriga inköp





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ludmilla

De är smarta, frisörskorna! ; )

2008-11-28 @ 08:58:04
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0