Spänd inför morgondagen...


What to say?
Jag känner mig lite tom. Ångesten har trängt sig in i mitt huvud idag. Jag har varit ledsen. Jag har varit ambitiös mitt i alltihopa också. Tvättat och vaxat bilen. Den är skinande blank! Som en spegel. Perfekt! Men vilket jobb! Det där med vaxning var inte alls underhållande.

Igår hade jag en riktigt bra kväll på Harry's. Det var roligare än på länge! Vilken kick! Men ändå vaknade jag med ångest. Jag förstår det inte. För jag gjorde inget dumt som jag behöver skämmas för eller ångra.

Imorgon kl 8 på morgonen är det dags för att provjobba. Jag känner mig faktiskt orolig inför det hela. Jag vill så gärna att det ska gå bra! Jag känner hur jag pressar mig själv. Om det är positivt eller negativt vet jag inte.

Dags för lite sit-ups innan Mr. Väktare ringer och sen blir det sängdags! 
På återseende ♥

image208

Obotligt förälskad i Zlatan




 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Jannike

hoppas provjobbningen går bra!

2008-05-05 @ 08:28:31
URL: http://iingensoldat.blogg.se
Postat av: Hanna

De gar sakert jatte bra me provjobbet gumman ! Oroa dig inte . Ja har alltid angest pa mornana och kvallarna . :/

2008-05-05 @ 10:44:10
URL: http://theobsession.blogg.se
Postat av: Elena

Vart ska du provjobba?

2008-05-05 @ 16:39:36
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Elena: Jag provjobbade på en annan avdelning på mitt jobb, i receptionen. Kändes som att det gick helt okej! =)

2008-05-05 @ 16:56:06
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0