Shopping, shopping, shopping!


Ledig dag igår. Det behövdes efter en massa jobb, slit och spring. Har känt mig helt utsliten och olycklig.
Det blev fika i solen med C-J-L och en shoppingrunda. Jag har köpt en jättefin klänning av märket French Connection. Im in love! Varför har FCUK alltid så fina kläder för mig?! Min plånbok tycker sådär om det. Men jag blev lycklig!
Kvällen firades med lite öl och mat med Lisa. Passade mig perfekt. Nu märks det att det är sommar! Uteserveringarna är fyllda sent på kvällarna även en torsdagkväll. Härligt!

Snart dags för jobb igen. Dock enbart mellan 10-14. Ganska onödigt men jag tackar och tar emot. Kan bara vara skönt. Sen blir det shopping och fika med Martina. Ska bli skoj! Jag är ute efter skor. I massor. Har insett att jag knappt har några kvar. Ballerinor och partyskor ska spanas in.

Dags att ta tag i dagen och fräscha till mig!
Ciao!

image228
I want You - bara en normal 800 kronors väska från H&M..



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:44:59
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Hey - I'm Rich.. ;-)

2008-05-31 @ 08:53:20
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0