Nämen så att...

Lång dag igår.. Först gick jag in extra i receptionen mellan 8-15 och sen restaurangjobb mellan 18-00.30... Tur man inte börjar förrän 17 idag! Jag har dock varit duktig och varit ute och sprungit några varv på slingan, tre varv närmare bestämt.. Sen fick jag håll och kunde inte pressa mig mer.. Har insett att jag klarar av att vara mer disciplinerad och kan pressa mig mer när jag springer utomhus än när jag står på löpbandet på gymmet.. Knepigt.. Antagligen för att det är så grymt tråkigt att springa på löpband... Det känns som en trovärdig teori.

Mina glasögon har kommit idag. Så nu innan jobbet ska jag gå inom Synsam och hämta! Och betala.. Mindre roligt. Men det ska bli kul med nya FINA glasögon!

Jag trivs verkligen som fisken i vattnet när jag jobbar mina extratimmar i receptionen! Det blir väldigt mycket jobb just nu eftersom jag jobbar extra utöver mina heltidstimmar. Jag hoppas verkligen att det kan hända något snart så att det kan bli något vikariat eller någon tjänst ledig...

Nåväl.. Korv stroganoff (ja - Igen!!) och sen fräscha till sig inför Synsam-besök och jobb! Au Revoir!

image220

Brangelina och tvillingmagen - Vackert vackert...


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: D

Vackert, men dom har ju gjort slut?!? Jag hänger iof inte med i ryktes blaskor så det kanske är så att dom blivit ihop igen?:)

2008-05-16 @ 16:37:00
Postat av: Miss A

Mr D: Nej Nej, det är absolut inte slut! Det är nog snarare bröllop på gång.. Jisses.. Du har ju noll koll.. =)

2008-05-17 @ 04:06:46
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0