Ännu mer shopping..

Bra dag idag. Men massor med shopping! Massor!
Nu sitter man här och är ångestfylld över alla pengar man har slängt ut. Men jag fick mycket fina saker. Jag är nöjd med precis ALLT! Jag har insett att det är farligt att gå ut och shoppa med Martina. Vi avslutade kvällen med en finfin räksallad förresten. Topnotch. Tack Martina för en bra eftermiddag! Och glöm inte att rapportera hur det gått med dina inköp, hoppas att du blev nöjd! =)

Berättade jag förresten att jag serverade Robyn i veckan?! Jo, ni läste rätt; ROBYN. Idol-varning kan jag känna. Hon var väldigt enkel och kändes väldigt ödmjuk. Hon växte med andra ord ännu mer i mina små blåa ögon. 

Snart sovdags. En ny storslagen dag imorgon.. 

image229

Who's that Girl?


  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: C

Ingen autograf, jag är besviken, ytterst besviken ;)

2008-05-31 @ 08:57:46
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Kanske nästa gång.. Bara för din skull.. ;-)

2008-05-31 @ 09:06:17
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0