Time to break the ice


Yes, time to break the ice!
Jag har inte varit tyst med vilje. Men jag har haft mycket runt omkring mig. Inte en lugn stund. Ingen ro att sätta mig ner och släppa ut tankarna och åsikterna.

Daten i fredags var bra. Väldigt bra. Jag trivs i den grabbens sällskap! Det är inte tyst en sekund, han får mig att le och skratta, känna mig lugn och bekväm, och han får mig att må bra.
Det är många nyfikna som undrar och ställer frågan hur det egentligen ligger till mellan oss. Det är ett himla snack.

I lördags var det jobb och det blev även en snabb utgång efteråt. Jag stötte på J i vimlet som väntat. Det var ett kärt återseende, vi hade kul, dansade sista dansen och avslutade kvällen med pizza. Sen var det dags för hemfärd. Söndagen på jobbet var inte så seg som man kunnat tänka sig. Det är bra att sluta jobbet sent och gå ut för då hinner man inte få i sig så många ölar eller cidrar!

Ledig dag idag. Den var lika efterlängtad som vanligt. Jag känner mig slutkörd. Dagen har varit lugn. En eftermiddagsfika på stammisfiket med C-J-L och sen var det spinning med Andersson som hägrade. Bra träningsform det där, spinning. Konditionsmässigt.


Imorn är det jobb igen, 08.30-16.00. Sen är det hemligt uppdrag på stan och mot kvällen blir det fika med Tinan och Hannan. Längtar efter att få träffa min Tina faktiskt.

Har ledig kväll på fredag och måste komma på hur jag ska spendera den. Någon som har något tips?
Jag vet, jag är en rastlös själ. Väldigt orolig och stressad känner jag mig just nu. Men en ledig kväll på helgen måste spenderas på bästa möjliga sätt. Så är det. Man måste ta för sig när man får chansen!

image161

Många fikor blir det....


 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0