Take me away!


Aktiv dag idag.

Började dagen med kurs 08.30-12. Tiden gick, tro det eller ej, FORT! Det var riktigt intressant och väldigt givande. Det handlade om service och sånt där krafts.
Fortsatte dagen med snabbfika med Emelie och C-J-L innan det var dags att shoppa mig lycklig på Gina Tricot. Köpte en svart kjol med hög midja, en vit kofta i kort modell, en svart kort klänning med brottarrygg och volanger längst ner. Fräsigt värre. 

Har även varit och tränat idag. Pump och löpning. Det är standard på tisdagarna. Imorn blir det nog lite Core mellan arbetspass. Måste trimma magen ordentligt nu. Snart är det ju säsong.

Känner mig ganska tom nuförtiden. Det tynger verkligen mina axlar att jag måste gå och prata med mig närmsta chef om att jag vill byta avdelning. Han kommer att bli så otroligt sur. Jag vill inte bli illa behandlad för att jag följer mitt hjärta och min vilja. Mår dåligt av att gå till jobbet numera. Det är verkligen dags för en förändrig. Kanske måste ta det där snacket imorn om han inte är ledig. Men hur säger man det på ett bra sätt?!


Jag känner mig tung som en sten och hård som en betongvägg just nu av alla tankar, ångest och oro som sitter där inne och gror i mig... Varför kan inte allt bara vara enkelt för en gångs skull och gå min väg?! Tell me why?


image170

Damn - Some people just got it  


 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ester

svar: Hehe, om jag kunde det skulle jag försöka!

2008-03-27 @ 12:58:24
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Ester

svar: Ja, helt rätt! :)

2008-03-27 @ 13:52:27
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0