Mycket jobb och nu ska det bli mycket vila!


Nu har det varit sådär mycket jobb igen. Långa pass. Från morgon till kväll/natt. Jag har jobbat som en tok. Så idag när jag äntligen är ledig har min förkylning brutit ut på riktigt. Kroppen kände väl sig tillräckligt avslappnad nu..  Den ska få slappna av ännu mer snart. Jag och Martina ska gå på Spa idag på¨mitt jobb. Ska bli riktigt skönt! Inte det ultimata kanske för min förkylning att hoppa ner i bassänger, men men..

Har blivit mycket tid på gymmet den här veckan också, på morgonen eller mellan arbetspassen. Idag får det dock bli en paus från det stället. Om jag inte mår allt för dåligt kan det bli ett pass Bodypump imorgon kl 10.

Vad står annars på schemat för resten av veckan?!
Inte mycket.. Idag och imorgon är jag ledig. Spa och shopping idag. Imorgon blir det lugnt. Jag ska tvätta och bara ligga i soffan och chilla. På kvällen kan det eventuellt bli några öl (vin för min del) med J. Det lutar åt det. Vi ska gå och utnyttja vår personalrabatt lite. Innan det är försent för hans del.. ;-)
På lördagkväll kl 18 är jag tillbaka på jobbet igen och på söndag blir det dubbelpass. Jag ogillar att arbeta söndagar. De är heliga. Ska vara i alla fall.

Nu är det dags för en fralla, en kopp te och en smoothie!

Hörs!


image156

Välbehövlig paus från vardagens stess i eftermiddag



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0