I've got the power?!


Krasslig idag. Jag får skylla mig själv. Jag gick och tränade igår trots att jag kände mig dålig. Idag känner jag mig tung. Dämpad. Ångestfylld. Tankspridd. Ofokuserad. Splittrad. Jag vill också kunna gråta som alla andra. Men istället fastnar klumpen där i magen och stannar där. Den kommer inte längre.

Igår bestämde jag mig. Och jag gjorde det. Jag gick med starka steg upp för trappan till hotelldirektörens kontor. Nu vet han vad jag vill och han ska tala med min avdelningschef. Det känns skönt. Han var positiv och det kändes bra. Varför har man så svårt för att gå och prata med makt-människorna?! De är ju inte mer människa än någon annan. Dessutom är jag nog lyckligt lottad då vår direktör är snäll. Och förstående. Det kändes skönt efteråt.

Nu är det dags att ta tag i dagen och göra sig i ordning inför en ny kväll på jobbet... hm.. great?! Yeah right..


image171

Staying strong?!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ester

svar: Det är ju en så pass stor stad, så shopping finns det minsann. En statsdel som heter Prenslauer Berg bjuder på mycket fräsch shopping som jag ska kolla in!

2008-03-27 @ 14:31:36
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Ester

svar: Jo, man blir lite trött ibland :S

2008-03-28 @ 13:17:31
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0