Butterflies everywhere in my bubble


Okej, dags att berätta. J frågade idag om vi ska äta något ihop imorgon. Så nu är det dejt på riktigt. Jag har fjärilar som bubblar i magen. Konstigt egentligen med tanke på att vi känner varandra. Men det är en helt annan grej att ses utanför jobbet. Och att gå ut och äta tillsammans. Jag längtar! Men jag blir galen, jag vet inte vad jag ska ha för outfit. Man vill inte vara överklädd men ändå vara snyggt klädd. Help me!!

Spa't idag var skönt! På riktigt. Jag ska försöka gå en gång i veckan från och med nu. Avslappnande och härligt! Jag tror det är nyttigt. Gratis är gott. en riktigt bra förmån.
Det blev en fika och lite shopping också. En bra dag helt enkelt! =)

Nu ska jag försöka sova lite så att jag är pigg inför träningen imorn!

image159

Amazing


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0