Punschpraliner och målvakter in my bubble

Här sitter jag i soffan och trycker i mig punschpraliner. Jag är barnsligt förtjust i de där pralinerna. Det finns inget stopp! Får jag en vill jag bara ha mer och mer. Det är som ett beroende. Tur jag har gjort sit-ups i en halvtimme idag typ. Och sprungit. Annars hade jag haft grym ångest nu. Colan har precis kommit fram också för att släcka törsten. För törstig blir man av de där små pralinerna.

Min cykel blev vandaliserad inatt.. Något pucko har snott min baklampa. Kan inte förstå hur man vågar sig på en cykel som står precis utanför min dörr. Iskallt. Troligtvis är det samma person som slagit in en av fönstrena till förrådet. Så onödigt.



Spaniens ûbersnygga målvakt - Its something about the keepers in my bubble


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: C

Såja redan bättring :)

2008-06-26 @ 23:54:28
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Chris: Jo, det är sant. Jag håller faktiskt med.. =) Viva España!

2008-06-27 @ 00:22:57
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äsch, måla en egen bild istället.



/Jukelele mannen.

2008-06-27 @ 17:41:20
Postat av: Anonym

btw, nu är det faktiskt dags med en Ljungberg bild. Han har ju trots allt slutat i landslaget nu.



Mr.D

2008-06-28 @ 16:07:07
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Jo, en bild på Ljungberg borde nog publiceras fast jag trodde att du tröttnat på de snygga killarna nu..?!

2008-06-30 @ 15:13:35
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0