Lost and Lonely


Kan inte riktigt sätta ord på känslan inom mig. Likgiltighet kanske. Fast ändå inte.
Osäker. Ensam. Svag. Trött. Förvirrad. Hård och kall. En känsla av panik och oro. Ångest.

När är det min tur att börja leva och må bra?
När är det min tur att få känna på hur det är att ha flyt här i livet?
Varför kan inget gå min väg någon gång?





Guds tårar?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Du måste börja trivas med den du är och det du har. Du är inte ensam, du har många som bryr sig om dig. Försök att vara glad och nöjd över det och dig själv - så kommer även lyckan till dig.



Du är bäst och det ska krävas mycket för att få vara i din närhet och få din kärlek.



Mr D

2008-06-18 @ 18:24:55
Postat av: Anonym

ja vet faktist inte .. jag undrar de med :9 men den borde finnas i fler färger :o)

2008-06-19 @ 13:37:53
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Tack. Tack. Tack. Tycker om dig!

2008-06-19 @ 21:21:48
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0