Just another monday goes by...

I'm back!


Helgen gick snabbt. Utekväll med frisörskan i fredags. I lördags var det shopping, fotboll, middag på restaurang vid stranden och utekväll med fröken C-J-L. Det var inte fantastiskt roligt ute i hemstaden. Man känner ingen längre utan känner sig nästan lite bortkommen. Jag blev glad att jag träffade fröken T ute, men hon verkade too busy för att umgås med mig och jag kände mig seriöst ointressant. Kändes tråkigt. Så kvällens höjdpunkt var faktiskt när den allsvenske målvakten kom och gick med raska steg fram och hälsade och bjöd mig och C-J-L på dricka i baren. Kändes finfint att få "hänga" med honom i baren.. ;-)

Jisses så snygg den killen är, vilka ögon! Och kroppen är nog inte så dum den heller när jag tänker efter.


Igår var det strandpromenad, pizza och ett besök på Jysk. Jag fick äntligen köpt mig en ny tvättkorg. Jag ogillade mig gamla blåa väldigt mycket.


Idag har jag varit i Göteborg. Först med Lina hos frisören för att prata håruppsättningar till bröllopet och sen blev det fika och shopping. Jag fick köpt mig en mycket fin axelbandsslös klänning till bröllopet. Väldigt dramatiskt röd i färgen. I like very much! Det blev även en svart volangklänning som jag är kär i. Fyndade en guldig klocka med blingbling på rea hos guldfynd. Perfekt, jag som letat så länge efter en klocka i guld.

Är dock ytterst besviken på att det inte blev något kafferep med Mr D. Jag som hade sett fram emot det så. Varför ska du jobba så sent om dagarna?!


Nu är frågan om man ska gå ut och springa eller ta sig en promenad med musik i öronen för att skingra sina onda tankar?!

   

Some shopping is done - AGAIN!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

himla fina grejer du fick köpt !

2008-06-16 @ 19:23:24
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: C

Haha du shoppar värre än mig som sagt ;)

2008-06-16 @ 20:07:34
Postat av: Amina

Får jag fråga var den svarta klänningne kommer ifrån? Blev lite kär. ^^

2008-06-16 @ 21:04:46
URL: http://pastill.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

C: Värre än dig går inte att bli! Du är kung av shopping.. ;-)

2008-06-18 @ 13:12:43
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0