Döden betyder lycka och frihet?

Trött idag. Skärrad över drömmen jag hade natten till idag. Jag dog. Mitt hjärta stannade. Skrämmande var också att tårarna sprutade när jag vaknade och det var helt totalt okontrollerbart. Är jag typ psykiskt instabil eller något?! Jag har gått runt och varit lite smått i chock hela dagen idag. Inte helt i form kan man väl säga. Men jag har läst att det är positivt att drömma om döden. Så jag hoppas att det stämmer. Någon som kan nåfor om drömtydning?

Dagen har spenderats på jobbet. Sen blev det kaffe med C-J-L, Fröken H och Emmelie. Jag har även varit duktig och bakat paj som jag bjöd Sofie på. Sofies sista kväll. Imorn åker hon tillbaka till Englandet. Jag vill inte att hon ska åka!! Jag vill ha henne här!

Idag såg jag målarkollegan som berättade för målaren att han inte hade en chans på mig och att han inte ens skulle tänka tanken. Jag kan inte låta bli att bli påmind och hånle lite åt tanken.
Men usch vad jag känner mig olycklig och ensam. Ingen att ge all min kärlek. När kommer det att hända? Komer det någonsin att hända? Jag tvivlar.

Nu sova. Jag vill fortfarande hitta på något imorgonkväll. Känner mig ensammast i världen som inte har någon vän att umgås med. Usch vad jag tycker synd om mig själv ikväll. Sömn är nog det som behövs.


I wish I was beautiful too



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0