Björnar är inte farliga..

Jag missade att berätta om den kanske viktigaste händelsen i lördags natt. Faktiskt.
Bör man tro på ödet?
Men B jobbade i hemstaden, vilket egentligen aldrig händer numera. Så därför är chansen en på 100 att han jobbar där när jag är där och partajjar. Eftersom det nästan aldrig heller händer att jag partajar där numera. Var det meningen? 
Därför spenderades det en och en halv timme i B's splitter nya alldeles förtjusande bil. Men onödigt stor för en singelkille under 30 år måste jag säga. Det varvades med kärleksfulla samtal, djupa och ytliga i omgångar. Många härliga skratt! För det var verkligen helt underbart att träffa honom. Han var på ett strålande humör och var såndär som bara han kan vara. Underbar överaskning!

Some people will just never go out off your mind..




Sofie - Come back!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kom ihåg gårdagen, fundera på framtiden. Men du får inte glömma att leva i nuet.



Mr D

2008-06-17 @ 18:47:15
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Så sant så sant! Jag försöker men just nu känns det svårt. Det är för mycket tankar, frågor och funderingar... =(

2008-06-18 @ 12:56:10
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0