A new day has come


Har fått min skönhetssömn men ändå känner jag mig trött. Får hoppas att jag piggnar till snart. Städning av lägenheten gäller nu... jippi! ;-)



Fortsätter på temat snygga fotbollskillar


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Nattens dröm? Ingen mardröm? Funkade det att tänka på kossor på en blommande sommaräng? :p



Kram

2008-06-25 @ 21:04:20
Postat av: Anonym

Hon lär ha tänkt på fläskfilé och pommes!

2008-06-25 @ 21:49:46
Postat av: Anonym

Eller så drömde hon om sin nya lägenhet i Göteborg....

2008-06-26 @ 00:26:28
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tina: Inga mardrömmar. Hur skönt som helst. Har inget minne av några obehagliga drömmar. Inget minne av några drömmer överhuvudtaget. Kanske börjar jag bli normal igen?! =)



Anonym: Fläskfilé och pommes är väl inget att drömma om?! Och lägenheten i Göteborg ska ju du leta upp åt mig först.. ;-)

2008-06-26 @ 01:02:00
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då måste det varit dom 2 timmarna med mig som gjorde att du numera sover gott igen:)

2008-06-26 @ 01:07:19
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Anonym: Min sömn har det inte varit problem med. Jag sover alltid bra. Det är drömmarna som varit obehagliga.. :-p

2008-06-26 @ 07:39:24
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte man kan säga att man sover bra när man drömmer mardrömmar. Men nu får du skriva nåt mer, för detta börjar bli lite utkatat och vi är alla väldigt trötta på Ljungberg bilden. Sätt in nån söt tjej istället!

2008-06-26 @ 11:03:48
Postat av: Tina

Jag tror det smittar, via nätet, det där med otäcka, märkliga drömmar. Inatt var det min tur...påminn mig att jag ska berätta för dig...personer vi båda känner till var med.. Var får man allt ifrån?



Flytta till Gbg? Hmm, undrar om den där Anonyme är bra för dig...komma med såna påhitt... ;p

2008-06-26 @ 15:46:24
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tina: Jag blev ordentligt nyfiken nu på din mardröm! Kan undra vem och vad det handlade om..

Blir nog inte så mycket med någon flytt.. men du kan väl följa med upp till Götet någon dag och tala den där anonyme Mr. D till rätta åt mig.. Ska jag flytta till Göteborg får han fixa lägenhet åt mig först.. =D



Mr. Anonym: Bilder på Ljungberg kan man aldrig tröttna på.. Speciellt inte de han är halvnaken på.. ;-)

Varken Abbas eller Ljungberg dög för dig.. Kanske får bli Rosenberg på nästa bild?! =D

2008-06-26 @ 17:22:14
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0