What a lovely day!

Vad är det som händer?
Vad är det jag håller på med?
Vad bör jag göra?
Tusen frågor snurrar runt där uppe i mitt lilla huvud.

Måndagsklubben var den bästa festkvällen på länge. De gångerna jag har haft lika roligt som i måndags är fåräknade. En riktig fullträff! Med rätt sorts människor antar jag. Men ärligt talat, jag borde nog ge honom en riktigt ärlig chans. Inte fundera så mycket utan bara vara. Jag tycker ju om honom. Egentligen. Innerst inne. Men jag är rädd. Jag stänger ute allt som har med känslor att göra så fort jag ser honom. Dumt eller inte?

Tisdagen spenderades med C-J-L. Mycket cola och kaffe. Sen blev det några timmars receptionsjobb. Onsdagen blev en underbar dag på stranden och sedan mat och The Attic i Halmstad. Svårt att riktigt slappna av på ett ställe som varit ens arbetsplats. Men vi hade riktigt trevligt C-J-L, Fröken S och jag + de andra kompisarna som slöt upp senare på kvällen. Det bästa av allt var att jag var chaffuör. Jag tycker om det. Ingen ångest dagen efter.

Dagen efter, det är idag det. Den började tidigt. Redan klockan 8 var jag uppe. Pappan och jag har haft en riktigt underbar dag och bara glidit runt i cabben nere på Österlen i solen. Vackert!

Dags för sängen. Trött trött trött. Skönhetssömnen är viktig. Det vet vi alla.
Imorn blir det träning!



Kanske på lördag?



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0