Ljuvliga sommar!

Dagen var precis som den skulle bli. UNDERBAR!
Bröllopspresenten är fixad inför lördag. Fyra av dagens timmar spenderades på stranden med både Tinan och C-J-L. Jag gillar verkligen våra stränder här på västkusten. Vackert vackert. Sommarens premiärdopp är numera gjort. Jag känner mig stolt. Det fanns liksom ingen återvändo eller att börja fega ur kunde jag totalt glömma när jag och Tinan kommit så långt ut att vattnet börjat komma upp till låren.. Tinan hade inte tillåtit.. =)

Köttbullssallad med vitlöksdressing fick det bli när jag gick ut och åt kvällsmat med Martina. Blev även två kulor glass i kvällssolen återigen vid bbeachen. Satt fint! Jag har en fetisch på Apelsin-Choklad-glass. Jag tröttnar aldrig. Ljuvlig!
Snart dags att inta sängen. Imorn blir det med sol! Dock kommer kvällen att avslutas med jobb. Mindre kul. Jag har konstiga känslor i magen inför helgen.



Dressed for succes på lördag

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: T

Den är så fin, fin, fin! Du klär verkligen i den! Man kan nästan inte sluta titta... :)



Kramar!



Pssst. Lycka till....! ;)

2008-07-04 @ 09:27:35
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tack snälla Tinan!! Får hoppas att jag överlever dagen och kvällen imorn.. Konstiga känslor i magen som inte gör att jag kan känna mig helt lugn. Men det går nog över! KRAM

2008-07-04 @ 16:08:10
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Elin

fin klänning =)

2008-07-04 @ 17:23:57
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: T

Det går över och kommer bli så bra så! Jag känner inga tvivel!



Kram min vän!

2008-07-04 @ 17:34:33
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Du hade rätt - Som vanligt! Tack för allt stöd! =)

2008-07-06 @ 22:51:11
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0