Tillbaka efter bröllopsfirandet

Vilken kanonhelg!

Trött efter allt jobb steg jag upp i lördags morgon och satte mig på tåget mot Göteborg. Linas bröllop var riktigt lyckat och vilka trevliga människor jag kom i kontakt med. Jag hade riktigt roligt, från början till slut och kände mig inte ensam eller bortkommen en enda stund. Jag antar att man kanske blir mer öppen och social när man är ensam. Nyttigt!


Söndagen spenderade jag med Mr. D. En riktigt lat och skön söndag. Framåt eftermiddagen tog vi oss samman och gick utanför dörren ner mot stan för kaffe och sedan mat på italiensk pastarestaurang. Jag gjorde ett riktigt bra val och fick ljuvlig mat. Mmm mmm mmm! Tryffelolja kan jag nog aldrig tröttna på. Dessvärre gjorde Mr. D inte lika bra val och fick sitta och muttra över sin torra kyckling..


Idag har semestern börjat på riktigt. Jag har återigen haft en lat dag. Framåt eftermiddagen tog jag mig ner mot stan för ett besök på systembolaget. Kylskåpet behövdes bunkras upp inför sommarens alla varma festkvällar.. ;-) Nu ser det bra ut igen, välfyllt. En fröjd för ögat.. haha..

Kaffe och chokladboll med C-J-L på vårt stamhak har också hunnits med. Annars har jag tagit det nästan obehagligt lugnt idag.


Just nu sitter jag och ber att vädergudarna ska vara på min sida imorgon. Det vore tråkigt om den lilla solbrännan man lyckats få skulle blekna bort. Snart är det dags att öppna en cider och börja tänka på kvällens outfit inför diverse festligheter på måndagsklubben senare ikväll..


Let the party start!



Kaffet som fick mig och Mr. D att vakna


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Elin

Hotellet ligger i Tunisien, afrika =) Gillar du att resa? =)

2008-07-07 @ 20:27:26
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

Tack för i söndags!



Tänk att man skulle hamna på bild på din blogg, med storheter som Ljungberg m.fl:)

2008-07-08 @ 12:32:06
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Haha.. jojo.. =)

2008-07-08 @ 18:00:04
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0