Håriga bekymmer

Helgen är förbi. Återigen. Varför går helgerna alltid så fort? Oavsett om man jobbar dem eller inte..
I lördags blev det ljuvlig mat, vin och lite goa drinkar med Andersson på Grappa. Igår blev det en såndär underbart slö dag med C-J-L. Vi började med hemlagade hamburgare med klyftpotatis på vårt stamhak, sen blev det promenad i stan, kaffe på ett annat café innan vi tog tag i vår dag genom att gå bort till Hemmakväll och köpte varsin stor påse med godis.. ;-) Sen blev det Wallander på dvdn. En alldeles perfekt dag. Inga större ansträngningar gjordes. Vi blev nog ganska utvilade. Precis vad som behövdes!

Idag drar jobbet igång igen. Kl 17. Men vi ska försöka jobba undan så gott vi kan så att vi kan komma i någorlunda tid till Måndagsklubben ikväll. C-J-L har inget stamkort och kan därmed inte gå före i kön. Dumt. För kö är det! Förstår inte hur den här klubben kan vara så populär!
Ikväll ska vi spana hade vi tänkt. Kan hoppas man finner något fint att vila sina blå på.. haha..

Jag har ett problem faktiskt. Något som jag ser som ett bekymmer för mig just nu.
Jag hade bestämt mig för att göra som frisörskan vill. Lång tjock lugg och göra mig ännu blondare än vad jag redan är. Jag fick siktet inställt och blev grymt sugen. Man måste ju våga! Men när jag igår rådfrågade Björnen fick jag inte alls det svaret jag ville få. Han satte käppar i hjulen för mig och mina hårplaner. Han tycke inte alls att jag skulle klippa lugg och framför allt inte bli blondare. Han var fast besluten om att jag skulle behålla mina guldiga lockar eftersom att det är absolut finast.
Detta har gjort mig tveksam. Jag är ju förtjust i lockar. Och det funkar ju inte med en lång tjock lugg.. Inte kunde jag tro att den killen hade sånt stort inflytande på mig.. Fortfarande... =(
Vad ska jag göra?!

Min - Bara Min


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0