Den kungliga högheten och partyprinsessan

Vilken helg!

Alldeles lysande!


I fredags var det tacokväll med Lady Club-tjejorna. Alltid lika kul att ses! Mycket skvaller, skratt och flams. Precis det ska vara när 6 tjejer träffas!


Igår var det dags för lite extrajobb i receptionen. Ringrostig men jag blev bara starkare och starkare ju mer tiden gick. Något som bör tilläggas är att vi haft en kunglig höghet boende hos oss i 3 dagar. Prinsen. Carl Philip. Glödhett!

Kvällen spenderades tillsammans med frisörskan. Vi började med mat och vin i mängder hemma i min lya. Tjejsnack på hög nivå blir det alltid när man träffar den underbara frisörskan. På ett kick hade hon även fixat ordentliga hollywood-lockar i mitt hår. Ni skulle se håsvallet! Och jag kände mig som en prinsessa för resten av kvällen. Vi festade vidare i stan. Och det blev hårt. Men så roligt vi hade!


Dagen idag har spenderats utomhus mestadels vilket är alldeles underbart. Så pigg man blir av att vara ute! C-J-L och jag började dagen med en utflykt till apoteket. Sedan blev det promenad vid beachen. I eftermiddags satt vi i gröngräset och spanade in våra manliga arbetskamrater spela fotboll. Sverige mot Sydamerika. Vi har ett helt fotbollslag med sydamerikaner på mitt jobb. Så spanskan hör man dagligen. Härligt. Hungriga efter att han ansträngt våra ögon på killar och fotboll åkte vi mot en av stans pizzerior. Det gjorde susen. Kvällen avslutades med kaffe och choklad på min uteplats med tända ljus. Bättre dag kan man inte ha!


Imorgon blir det måndagsklubben igen. Så att det står härliga till! Men återigen - Vilken outfit denna gången? Jag ska sova på saken.



Hot Stuff


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0