Beachen here I come!

Igår blev det shopping med Martina i Halmstad. Jag borde skämmas så mycket som jag shoppade. Men roligt var det! Man blir glad av nya kläder och prylar. Kvällen avslutades med vindsrensning hos mamman och pappan och senare några cider med Emelie. Fast jag var absolut inte på humör för utgång egentligen. Och ännu besviknare blev jag när jag såg mig själv i spegeln och såg att mina lockar inte alls var lika fina som under dagen.

Idag blir det en dag på stranden. Äntligen! Här ska solas!
Och ikväll är det dags för det stora steget. Den där långa och tjocka luggen ska klippas fram. Ska bli kul, men lie nervöst är det. Vet dock inte om jag kommer att våga låta henne blondera mig så mycket som hon vill. Kanske håller mig till slingor i olika blonda nyanser. Vi får ta ett snack om det där..

So long!





Wanna Hang Out On The Beach?







 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0