In the right type of mood


Idag har varit en bra dag. Jag har handlat juveler till mig själv för alldeles för mycket pengar, solat och  fikat två gånger. Först en nötlatte och ostfralla till frukost med med miss C-J-L och sedan ytterliggare en latte med Emelie med pojkvän. Jag fick faktiskt ont i huvudet av allt kaffe. Min kropp är inte så van vid kaffe, förutom på jobbet. Jag är mäkta stolt över mig själv att jag höll mig ifrån kakor, pajer och bakelser. Jag ska minsann visa dem att jag kan hålla mig borta och trotsa kockarnas hånskratt på jobbet när jag säger att jag deffar.. ;-)

Andersson blev tvungen att jobba ikväll mellan 18 och 22, så här sitter jag ensam och smuttar på ett glas vitt från Kalifornien. Ganska skönt faktiskt. Att kunna dansa omkring till alldeles för hög dunka-dunka-musik och piffa till mig i mellanåt.
Håret blir rakt ikväll (som på bilden på fru Zlatan i ett föregående inlägg). Ska bli spännande att platta ut lockarna och se hur långt det har blivit. Håll nu tummarna att det inte blir regn ikväll. För då kommer det raka håret att gå åt pipsvängen. Då blir det taxi hela kvällen.. ;-)

Right ladies & gents, Im out of here. Let the party begin!


image110

Pretty Beautiful


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0