Gott Slut & Gott Nytt


Gårdagen var ett enda långt arbetspass på ungefär 15 timmar. Snacka om att armarna var trötta efter konstant öppnande och hällande av Champagne storlek magnum i en halvtimme. Ölen satt fint i strupen vid kl 3 inatt kan jag lova. Och jag bar bort min träningsvärk i armarna också under kvällen, lysande!

Dagen idag har varit slö.. Jag och Carolinan kom inte upp förrän vid kl 13.. sen har vi svullat kycklingbaguetter, semlor, capuchíno, godis och festis.. Eftermiddagen spenderades framför tvn... Jag fick besök av mitt dåliga samvete såklart så vid kl 19 var jag uppe ur soffan och dammsugade, diskade, dammtorkade och torkade golven i panik. Men fint blev här!

Imorgon ska vi iväg på konferens med jobbet. Strängt. Jag är inte upplagd eller ens intresserad av det. 07.30 ska man vara på plats minsann, outhärdligt! Katastrof...

Gott nytt år vännerna!

image82

 
Förhoppningsvis blir 2008 ett ännu bättre år än vad 2007 var..



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0