Übertrött och vilsen...


Jag känner mig sliten. Utpumpad. Jag har försovit mig två dagar i rad nu. Och jag har jobbat non-stop sen jag kom hem från England i fredags morse. Kom precis hem från dagens andra arbetspass. Imorgon är det kurs som gäller och sedan blir det jobb som vanligt efter det på kvällen. Tröttsamt. Slitsamt. Tungt. Jag ber verkligen om ursäkt till alla mina nära för min frånvaro just nu. Känner mig så otillräcklig, stressad och värdelös. 

image117

Men mina dagar England var i alla fall bra. Det var helt ljuvligt att vara tillbaka! Same old, same old - But different! Dagarna spenderades mest med shopping, kaffedrickande på Starbucks och mat & ölande på diverse pubar på kvällarna. Jag kände mig som hemma! Jag fick köpt mig fyra par skor - ett par trainers, ett par stövlar, ett par ballerinaskor och slutligen ett par spetsiga skor. Riktiga kap gjorde jag! Det blev även ett och annat klädesplagg inhandlat.. ;-) Jag fullkomligt älskar att ha kläder från ställen som ingen annan har. 

   

Few of the be best ones I got to see - my angels


Jag har även lyckats gå och få en beundrare på halsen. Någon som jag bjuder på kaffe mitt i nätterna. Vi kan kalla honom för M och han arbetar som väktare. Så nej det är inte killen som bor ovanpå.. ;-)

Dags för en gnutta skönhetssömn innan det ska kursas!
Over and Out.  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Skönt att höra/läsa att du lever kompisen! Även skönt att du haft en bra resa och jag hoppas att du njutit riktigt ordentligt när du suttit där och sörplat kaffe och drinkar :P
Blev avundsjuk på skoköpen...jag är på jakt efter nya gympadojjer...finns ju snygga, men billiga är dom ju inte *sucka lite lätt*

Den där M gjorde mig mer än lite nyfiken - I got to hear more about that boy!! ;)

Hoppas vi hörs snart - och kanske t.om ses över en fika eller promenad! Jag har en hel del ledig tid nu ser det ut som - jobba inte ihjäl dig!

Kramar!!

2008-02-04 @ 18:15:28
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jorå, lever gör jag.. =) Sitter här och väntar på att mitt kaffe-sällskap ska komma faktiskt. Helt sinnessjukt! Nåja, jag ska berätta mer en dag..

Jag tar mer än gärna en promenad eller en fika snart. Torsdag kanske? Eller på lördag?

KRAM!

2008-02-05 @ 01:43:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0