Nöjd med dagens insatser!


Dagens låt: Dishwalla - Candleburn (förblir underbar)

Nu finns det ingen återvändo. Jag har anmält mig. Jag känner mig redan orolig.
Lördagen den femte april ska jag skriva högskoleprovet. Japp. Jag är anmäld, betald och klar. Från och med idag. 

Ikväll har jag varit duktig. Städat, skurat golvet, lagt ut kläder på tradera till försäljning (här ska tjänas pengar!), pluggat inför morgondagens prov och anmält mig till högskoleprovet. Nu ska jag luta mig tillbaka och slappa lite framför min engelska skvallerblaska jag köpte med mig hem. Sen kommer Mr. Väktare på en kärringkopp innan det är dags för mig att slockna.


image125 image126

Will she ever come back?


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0