En kärringkopp sitter aldrig fel..

Igår: Jobbade, fikade med Andersson, köpte ny väska, tränade på gymmet och storhandlade mat.
Idag: Tvättat bilen, lunch med mamman, fikat med C-J-L, jobbat, smuttat champagne och ätit allt för många desserter.
Imorgon: Jobba, jobba, jobba dag & kväll och träffa J.

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället. Sömnen uteblir och kaffedrickandet blir allt mer intensivt om nätterna. Har fortfarande min kaffe-dejt på besök lite titt som tätt men försöker intala mig själv att vi borde stanna där vi är. Det är för stora hinder i vägen som man inte tar sig över på ett kick. Det blir för komplicerat, hur mycket han än vill. Hur mycket jag än vill. Det får stanna vid intensiva samtal, starkt förtroende, ömhet och närhet samt en massa kaffe. Det är en stor hemlighet och det finns en massa mystik som jag älskar med det hela. Men hur mycket de där båda viljorna än vill så lovar jag att vi stannar på den nivån vi ligger på. Jag försöker nog skydda mig själv.

12-24 imorgon. Så ser arbetspasset ut. Sedan är jag ledig i två dagar. På lördag blir det femrätters, vin och en herrans massa tjejsnack. Jag längtar!

Nu är det dags för skönhetssömnen. Saknaden efter den känns enorm. 
Night Night buddies!

 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0