A Snowflake Fell (and it felt like a kiss)

Startade dagen med frukost och en lång promenad med Helena. Sen dess har jag inte fått gjort någonting.
Jag är slö idag. Totalt omotiverad att gå till jobbet idag.

Kaffe och pepparkaks-dejten hos D igår var helt över mina förväntningar! Ibland är det bra att komma in med halvnegativ inställning och utan förväntningar. Jag hoppas helt ärligt att vi kan ses snart igen. Det beror helt och hållet på mig och mina arbetstider.. 

D är en bra kille. Men ändå kan jag inte släppa taget om min målare. Jag kommer nog aldrig kunna göra det innan allt blir utrett. Inte förrän jag fått reda på hur det ska bli mellan oss. Om det ska vara vi eller inte. Jag måste ta reda på det. Det vet jag. Han är svår. Men vacker. Det finaste jag vet.  

Snart ska jag på julklappsjakt med Helena. Äntligen kom lönen! Underbar känsla!
Så kom med era önskelistor så snart som möjligt kära vänner och gott folk.. =)



Glas Vegas - A snowflake fell (and it felt like a kiss)

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Ääääääntligen har du lärt dig, Glasvegas regerar! :D

2008-12-16 @ 19:44:27
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Haha, och där vaknade du! =D

2008-12-16 @ 22:03:38
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

Jag bara undrar: När ska vi få läsa om D igen? En ny träff snart tack.... :)



Kram min braiga kompis!

2008-12-17 @ 09:25:27
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Äsch lugna puckar nu.. Jag har fullt upp.. Shopping och sånt där viktigt du vet.. =D Kram kram

2008-12-17 @ 23:10:37
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0