Jul, Jul - Strålande Jul

Idag är ingen bra dag. Eller det kanske det blir om jag ändrar inställning. Men enda sen jag steg upp ur min säng i förmiddags har jag varit fylld av ångest.
Varför kan man undra?!
Bristen av kärlek, pengar, tid, uppmuntran, hopp och liv.
Man jobbar och sliter på de mest obekväma tiderna men ändå får man inte mycket pengar på kontot. Deprimerande. Det är ganska knäckande. Någon som har ett annat jobb till mig? Eller en man som jag kan dela kostnaderna med?

Kvällen igår var tung. Mycket spring och tungt bärande. Snygga killar i massor som blir fulare och fulare ju mer sprit de får i sig.. Trist... Och tanter som blir otrevligare och otrevligare ju mer de får i sig. Varför kan människor inte behålla vettet i kroppen när de fått sprit i kroppen. Fast jag ska inte klaga. Jag hade inte det värst. Jag hade snälla gäster också. Faktiskt.

Ikväll ska jag leka i baren. Det blir bra.
Först äta lasagnerester och piffa till mig.

Tinas


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0