På besök i storstaden


Dagen blev inte alls som planerad.
Lina fick ställa in eftersom hon blivit sjuk.
Så ingen tripp till Göteborg. Eftersom jag är en rastlös själ bestämde jag mig för att åka ner till Väla istället. Kände mig lite ensam, men ensam är stark. Eller vad man nu säger. Och checka in min nya dörrmatta som jag köpte på Bolagret:




Inte att förakta - Toksnygg!


Blev tid över för en fika med C-J-L i eftermiddags. Jag var uppe tidigt i morse minsann!
Vi hann även gå en runda i favoritaffären GND. Jag råkade bli väldigt förtjust i en väldigt go tröja, en låååång sweatshirt kan man nästan säga med stor och hög hals. Klänningsvarning på längden. Härligt! Hur go som helst. Check it out:



We are the Superlative Conspiracy

Avslutade med kvällsmat hemma hos pärona som firade 31-åring bröllopsdag idag. Tänk att de har varit gifta sådär länge! Det är en hel evighet! Så lyckligt! Jag vill också.

Resan som vi ska göra till jul kom på tal och helst plötsligt verkar det som att det blir ändrade planer. Massa som händer i min familj just nu. Sjukdomar, operationer, flyttar och så vidare. Så kanske blir det så att resan blir avblåst. Jag blev ledsen. Vill bara gråta som ett litet barn. Jag hade verkligen sett fram emot att äntligen få komma bort lite.
Varför kan ingenting bli som man vill?
Återigen blir jag bitter och tycker synd om mig själv och känner att det inte går att hoppas på någonting längre. Man blir bara besviken. Så mina tankar inför lördag känns inte heller positiva längre. Han kommer säkert komma på någon fin bortförklaring för att slippa komma hit. Ingen idé att längta.
Jag orkar inte bli ledsen mer nu!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Toksnygg matta stumpan, visst är bolagret en grymt bra inredningsaffär?

2008-08-28 @ 14:05:49
Postat av: Alicia

Martina: Tack vännen! Jag är verkligen nöjd, den passar perfekt i min hall. Finns alltid massor på bolagret, synd att det inte finns lite närmare oss!

2008-08-28 @ 15:43:14
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har flera st bolagret i GBG...bara tipsar.

2008-08-29 @ 00:05:11
Postat av: Alicia

Mr. D: Jo, men det är ju långt.. ;-)

2008-08-29 @ 08:00:15
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Beror ju på vart man bor stumpan:)

2008-08-29 @ 23:17:55
Postat av: Alicia

Mr D: Jo det förståss, men eftersom detta är min blogg som handlar om mig så utgår jag ifrån mig och där jag bor.. :-p

2008-08-30 @ 00:22:04
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Jag bara påpekar att det finns bättre ställen att bo på. Så det är ju bara att flytta hit;)

2008-08-30 @ 17:36:28
Postat av: Chris

Du valde Väla framför Göteborg, erkänn du vill bo här på Rivieran ;)

2008-08-30 @ 17:53:49
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Bara och bara.. Fixar du jobbet och boendet åt mig? Isåfall är det väl inga större problem.. ;-)



Chris: Där nere på "rivieran" skulle inte vara fel alls, men återigen.. Boende? Lägenhet? It's not easy.. ;-)

2008-09-01 @ 00:18:48
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0