Stronger than yesterday?


Lite piggare än igår. Jobb i receptionen idag. Det gick som på räls måste jag säga. Men nu hemma igen känner jag mig hängig igen. Har dock tagit tag i garderoben. Rensat ut lite, fixat ordning och insett hur mycket fina kläder jag har som jag har glömt bort. Ändå vill jag ha en massa nytt. Någon som är likadan som mig när det gäller kläder?

Ledig imorn. Har inte riktigt kommit underfund med vad jag ska hitta på. Träna lite kanske. Köpa mascara. Fika med C-J-L. Kanske. Om jag pallar. 

Det där utlovade telefonsamtalet lyser med sin frånvaro. Han har alltså fortfarande mycket kvar att bevisa. Kanske ska låta killen landa lite först efter den långa semestern. Men jag verkligen ogillar när människor säger att de ska höra av sig och inte gör det. Då behöver man liksom inte säga det.

Oh well.. Life goes on.. 
Dags att gosa ner sig i fotöljen och stoppa i sig lite grönsaker och dip. 



Hoppas på repris



 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0