Nu blir det andra bullar..

Inte lika glad mage idag. Fylld med kramp och obehag. En snudd av ångest. Vet inte varför. Jag har börjat tänka sådär mycket igen. Det är verkligen strängt när jag hamnar i mina tänkarperioder. Jag försöker trycka i mig en kanelbulle för att magen ska bli lite lyckligare. Men det verkar inte funka. Det är så mycket som händer runt omkring mig just nu. Dejten i fredags gör mig snurrig, gymkillen gör mig tankfull, det är så mycket nytt på jobbet, pengar i mitt liv lyser med sin frånvaro, jag borde träna mer.. Listan kan göras lång.. Jag vet att jag stoppar mig själv från att leva för att jag inte vågar bli krossad. Smärtan gör för ont. 
Nåväl.

Festen igår var rolig. Riktigt lyckad! Tack söta Martina! =) Men jag har verkligen slarvat med maten nu i 3 dagar. Ordentligt. Det är inte bra. Kanske är därför jag har kramp i magen idag? Alkohol och tom mage är farligt. Jag vet ju om det. 
Imorn är det dags för sista måndagsklubben för det här året. Det får bli slutet för min fest-sommar. Måste ta det lugnt ett tag nu. Bli lite seriös igen. Fast vilken rolig sommar jag har haft ändå om man tittar tillbaka på allt! Augusti nu, det gick fort. Får hoppas att vädergudarna är på vår sida denna månaden..

Dags för skönhetssömnen. Imorn blir det tidigt. Jag ska hjälpa min kanadensiska vän med att läsa läxan. Kan bjudas på bullar också. Utan plugg-fika kan inte jag plugga.



Smarrigt


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Matilda

HAHA! Vad har snygg då?!

2008-08-03 @ 22:26:18
URL: http://runeskjold.blogg.se/
Postat av: Matilda

Läste du mina senaste inlägg? Du förstår va att dina bullbilder förstör min diet? :D

2008-08-03 @ 22:27:17
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0