Yesterdays call


Träningsuppehåll idag. Fast jag har gjort lite sit-ups här i hemmets lugna vrå.. Det skadar aldrig! 
Jag var uppe tidigt i morse. Trots att jag inte kom i säng förrän kl 02. Väktarns fel, han pratar så mycket.. Själv är jag förvisso inte helt tyst jag heller. Men ändå. Steg upp vid 08 i morse och en smoothie senare åkte jag mot en av stans skönhetssalonger för färgning av ögonfransarna. Men jag blev besviken. Tyckte inte det blev riktigt bra, hon slarvade. Dit går jag nog inte igen... 

Ska strax fräscha till mig lite och åka mot Synsam för att lämna tillbaka glasögonen och ta ett slutgiltigt beslut om mina framtida glasögon. Sen blir det fika med C-J-L på stammishaket, ska bli skönt att se henne igen! Även fast vi jobbar ihop så går vi alltid om varandra. Cheferna tycker inte om att människor som trivs bra ihop jobbar tillsammans. Helt sjukt. Det är ju de människorna man jobbar som bäst med, de man kommer överens med. Nåväl. Jobb ikväll igen. Kl 18. Segt. Det tar emot. Jag har ont i magen när jag tänker på det. But hey - that's life! A job is a job. Money is money. Nödvändigt.

image186

Våren är här på riktigt och jag har börjat använda min fina fina fina cykel igen!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0