Workoutad även idag..


Färdigtränad! Känns härligt!
Har varit på Synsam och hämtat hem lite olika glasögon. Mamma, pappa och bror ska snart få bli mina smakråd. Först fräscha till mig lite!



Jag saknar min Elof...



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Haha, finns det nån goare människa än dig?!
"saknar min Elof..." ..haha...

Kram!!

2008-04-08 @ 23:39:37
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jo men Elof var min vän liksom. Kan undra hur han har det nu.. Nerpackad i kartongen i förrådet.. Måste kännas tungt för honom. Det är en hel evighet tills vi kommer att ses igen! Stackars Elof.. Kanske får gå ut och kolla till honom någon dag.. Se så att han är okej liksom.. =)

2008-04-08 @ 23:42:10
URL: http://mybubble.blogg.se
Postat av: Hanna

Aaaw va sot! :D

Svar ; Jo visst ar dom sjukt goda :P En miss att dom inte saljs i sverige . Kram

2008-04-09 @ 08:58:32
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0