Tom på fyndiga rubriker... typ..


En folköl hos C-J-L igår och jag var död. Fast det var jag nog redan innan jag kom dit. Det blev en tidig kväll. Det var tänkt så, men ett sent samtal med Mr. Väktare stoppade det hela. Jag var så trött att jag knappt minns idag vad vi pratade om. Kn bli risk för repris ikväll. Fast nä, ikväll ska jag sova tidigt. Snart.

Idag har jag och mamman varit på IKEA. Fina gardiner inhandlades bland annat. Men jag blir så less. Varför ska gardiner alltid vara så långa?! Allt blir ju så besvärligt. Jag vill ju hänga upp dem nu. Nu, nu, nu!! Varför ska allting alltid vara så långt?! Byxor, gardiner, fotomodeller, tröjärmar etc. Det är väl mig det är fel kanske, för korta ben och totalt värdelös på att sy!
image177
599 kr på IKEA. I want so want in my livingroom!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0