Tears Never Dry


Nu klarar jag inte att ta mer skit. Gång på gång blir man nedtryckt.
Förolämpad.
Gång på gång ställer man upp, kämpar och anstränger sig till sitt yttersta. Men ingen tackar en. Snarare kör över en.
Jag har blivit ordentligt förolämpad idag av en jobbarkompis jag inte tål. Jag är alltid så grymt snäll mot denna människa just för att jag inte vill hamna på fel kant med honom. Men vad får man tillbaka?! Personangrepp och elaka ord slängda i ansiktet.. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill inte gå tillbaka till mitt jobb. Jag mår dåligt varje gång jag måste gå dit. Det vill säga så gott som nästan varje dag.
Usch vad ledsen jag är.
Hur länge ska man orka med detta?!


Who's gonna catch me when I fall?


 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0