Nu är jag tillbaka på riktigt!

Det är mycket nu... Men nu är det dags att återuppliva bloggen. Samma laptop men med en sprillans ny hårddisk. Surt men man får se det positivt med tanke på att jag slapp köpa en helt ny dator i alla fall! För de där tusenlapparna ska jag åka till solen för är det tänkt!

Aproppå solen, vilket underbart väder vi har fått! Dagarna har förvisso spenderats mestadels på jobbet men annars har jag suttit på caféernas uteserveringar med en kaffe och bara njutit. Och det bästa med våren och sommaren; man kan börja spana på folk igen! Människor överallt! =)

Jobbet gör mig bittrare och bittrare. Fast vissa dagar tycker jag ändå om det. Det beror på vilka människor jag jobbar med. Jobbar jag med mina vänner som jag tycker om och som tycker om mig så har jag inget emot mitt jobb faktiskt. Då kan det till och med kännas roligt att vara där.


Mr. Väktare var här i förrgår. Skönt att se honom igen. Har varit en väldigt intensiv telefonkontakt på sistone. Men att faktiskt sitta mittemot honom vid köksbordet eller jämte honom och bara prata gör mig varm. Den människan gör mig lycklig. Men också olycklig. Jag försöker att hitta en balans på det hela. Jag har i alla fall dragit mig tillbaka och försöker enbart hålla det på en vänskaplig nivå. Lättare sagt än gjort förvisso. Men man måste börja någonstans!


Nu ska jag kamma det nytvättade håret, fixa volym i lockarna och gå bort till Willys och handla. Sen blir det jobb! See you soon amigos!

image199

Ett minne blott! Våren kom hit i år igen!


 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Hanna

Fy fan va skont att varen antligen kommit! :D WEY! :D

2008-04-27 @ 12:49:23
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0