Kvälls-svammel...


Hemkommen från föräldrarna. Kanelbullar och kaffe intogs. Riktigt gott. Ibland får man unna sig såna saker. Speciellt när man tränar så hårt som jag gjort nu på sistone. Det tycker jag nog.

Jag ska verkligen börja leva efter vad min mamma har sagt åt mig. Att bara umgås med människor som är snälla mot mig. Att försöka eller att umgås med människor som trycker ner en eller är elaka tjänar ingenting till. Det hjälper inte självförtroendet. Jag ska bara vara med människor som får mig att må bra. Människor som vill vara med mig för att jag är jag. Egentligen säger det ju sig självt. Det är ju ganska självklart. Men ibland är mitt huvud väldigt förvirrat och jag får ofta för mig att jag måste bli omtyckt av allt och alla. Men det går inte. Så länge man mår bra med den man är och med dem man har runt omkring sig så ska man vara nöjd. Inte försöka en massa. Inte försöka vara någon som man inte är.. Hm.. mycket svammel nu märker jag.. Klockan börjar bli mycket..

image183

Ibland är hon blåögd och ibland brunögd.. Visste ni om att Paris Hilton har storlek 42 i skor?! Kunde man inte tro om denna späda lilla fina flicka.. 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0