Högskoleprov-ångest!


Hej vänner,

Fjorton och en halv timme. Så länge jobbade jag igår. Jag kan inte beskriva tröttheten jag känner fortfarande idag efter 8 timmars sömn. Fötter och ben värker fortfarande. Idag blir det inte mycket gjort fram till att det ska jobbas igen ikväll, kl 18...
Har dock tagit tag i tvätten. Äntligen. Känns skönt. Då tvättkorgen har växt i rasande fart på höjden mot taket och alla svarta sockar tagit slut var det nödvändigt! 

Jag har börjat öva på gamla högskoleprov. Det kommer att bli tufft på lördag. Ångesten angriper mig mer och mer. Fast jag måste lära mig att känna mig nöjd så länge jag har gjort mitt bästa. Mer kan man inte göra. Jag får fixa det här. Jag ska belöna mig själv med choklad på lördag. Det kan jag vara värd. Men fram tills dess; mer plugg! Och sit-ups ska göras idag igen. Och tvätten ska plockas in. Och jag ska göra ett pit-stop på solariumet på vägen till jobbet ikväll. Det kan jag vara värd. 

image174

Beautiful Dreams - Can They Come True?


 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0