Handtag, famntag, klapp eller kyss?


Kvällens klokaste ord kom från en av mina käraste vänner.
Bara att njuta när tillfälle ges, o sen försöka frysa ner hjärtat igen så någon ny kan tina det.
Det är ord som stämmer. Inget mer om saken.


Ärligt talat. Jag längtar verkligen. Jag är full av längtan och förväntan. Den 13 oktober. Då gäller det. Tina vet vad jag pratar om. Men jag är riktigt seriöst orolig för den där skaldjursplatån. Men Martin - Vilken kille! Det kommer att bli hett. Mer behövs inte sägas.

Dagens höjdpunkt; Ryska posten i hissen med Göran.
Man blir lycklig i magen av skrattanfall. Det är sant.

Over and out.



image9

Hot Stuff - Wanna join in my bubble?


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0