Gyllene lockar


Min frisör stod för det mest uppiggande och glädjande besked idag. Det fick mig faktiskt att hoppa och skutta av lycka för en stund efter en så kaotisk och hemsk helg. Jag orkar inte gå in på vad det är som händer i mitt liv och framför allt på mitt jobb. Men det är en sjuk situation hela alltet.
Nu till den glada nyheten som min frisörska stod för!

Jag ska ANTALIGEN vara hennes hårmodell när hon gör sitt gesällprov i höst. Nästa torsdag ska hon träna på mitt hår. Såå SPÄNNANDE! Jag längtar!


image10

Nice hair

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Nettan

Gud vad kul :D Och ja, mina ellos kläder passade faktiskt! Iofs hade jag beställt just såna leggings förut och visste det.

2007-09-25 @ 15:29:47
URL: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0