Bröllopsklännings-ångest


Är det strängt förbjudet att ha en klänning som ser ut som denna när man besöker ett bröllop?

image4

Eller är den faktiskt okej tillsammans med en röd kuvertväska och en lika röd sjal?
Jag blir snart knäpp! Och något annat att ha på mig kan jag inte hitta heller... Jobbich det här med bröllop!
I need some experthjälp!

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Den blir superfin gumman! Mkt finare än vad jag kommer ha på mig...

2007-09-13 @ 16:55:02
Postat av: Tina

Den där var ju jättefin!! Sluta grubbla mer nu och ta den på dig! Du lär göra succé....stjäl inte hela showen från bruden bara.... :)

2007-09-13 @ 22:35:18
Postat av: A

Tina: Lär inte vara någon risk att JAG stjäl showen.. ;-)
Martina: Du kommer att vara fin ändå, även om jag tror att det du kommer att ha på dig kommer att vara något supersnyggt - som alltid! =)

2007-09-14 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0