Nybliven Skaldjursäterska Med Ihålig Mage


Jag blir fortfarande lyrisk så fort namnet Martin Stenmarck nämns eller någon av hans låtar spelas. Jag är en tönt - I know.. ;-)
Kvällen var verkligen underbar. Våran placering var inte att leka med, bordet längst framme vid scenen.. Ojojoj kameran har nog aldrig gått så varm förut.. Och något annat som är bra är att jag lärde mig att äta räkor och hummer den kvällen. Vågade även mig på en krabbklo (men jisses, så meckigt att peta ut "köttet" - är det värt det?). Kräftorna däremot ser fortfarande way too disgusting ut för mig.. Men jag är mäkta stolt ändå. Jag har aldrig i hela mitt liv kunnat äta skaldjur förut. Förvisso doppades det mesta i aioli. Men ändå. Jag är ett steg på vägen till mitt vuxna liv. Jag menar snart bilägare och skaldjursäterska. I'm feeling old.

I morse var det dags för hjärt/lungräddning på jobbet. Det var intressant. Det var nog nyttigt, jag har aldrig gjort något sån övning förut. Men lite obehagligt först.. Jag hoppas inte jag hamnar i den situationen att jag måste utföra det på någon. Måttligt tröttande är det att stiga upp sådär tidigt på morgonen som 06.30.. Och snart ska jag gå på rådgivning på gymmet. Jag känner mig verkligen laddad inför att börja träna igen. Tänk så många sköna förmiddagar jag ska spendera där med pensionärerna.. =)


Min mage känns konstig idag. Ihålig. Vad beror det på?! Åt hälsomacka när vi fikade innan. Borde ju vara bra liksom. Ställde till och med upp och gick med min jobbarkompis och lät henne köpa en likadan väska som jag köpte i somras. I know I'm stylish liksom.. In my bubble.


image25


Det är jobbigt att sakna...


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0